L’Ametlla de Mar ha estat l’escenari de dos ‘famtrips’

Comparteix

Les empreses Nautal i Allende de los Mares han visitat l’Ametlla de Mar per promocionar el seu actiu turístic.

Aquesta cap de setmana, el municipi ha acollit dos empreses nàutiques i de viatges espanyoles, Nautal i Allende de los Mares, perquè visquessin en primera persona, l’experiència de l’Ametlla de Mar com a destinació turística.

Aquest cap de setmana, un grup de periodistes de l’empresa Nautal, una de les empreses de lloguer embarcacions més importants del món, ha realitzat un reportatge pels ports de les Terres de l’Ebre, amb especial atenció a l’Ametlla de Mar. Els periodistes han realitzat el Tuna Tour i un recorregut en kayak per conèixer l’actiu turístic del municipi.

L’altre dels viatges ha estat dels bloggers Allende los Mares, que també fan un recorregut per la costa de les Terres de l’Ebre amb La Cala com a punt de partida. Aquest dilluns, els bloggers han fet un recorregut pel GR-92 i també han sortit en kayak per descobrir la costa calera.

Ambdós reportatges seran publicats als seus respectius portals web. Damià Llaó, gerent de l’Àrea Municipal de Turisme, agraeix la col·laboració amb el Club Nàutic l’Ametlla de Mar i el Tuna Tour.

Els ‘famtrips’ s’han organitzat des de Delta Ebre Port, amb la col·laboració de l’Agència Catalana de Turisme, el Patronat de Turisme de la Diputació a les Terres de l’Ebre, i la coordinació de l’Àrea Municipal de Turisme de l’Ametlla de Mar.

Comparteix