L’Ametlla de Mar prepara accions per reactivar el turisme

Comparteix

Una de les iniciatives és fer campanyes publicitàries de cara als mercats de proximitat, potenciant els actius del municipi.

La pandèmia del coronavirus ha paralitzat dos dels principals motors econòmics de l’Ametlla de Mar: el turisme i els serveis. L’Ajuntament ja ha començat a dissenyar un pla d’accions per reactivar-los, un cop se superi la crisi sanitària.

Una de les propostes és reinvertir en campanyes publicitàries els diners que s’havien de destinar a les activitats que han quedat cancel·lades per l’estat d’alarma. L’alcalde Jordi Gaseni afirma que és necessari per impulsar el sector turístic.

A l’espera de com evoluciona la situació de cara a la temporada d’estiu, s’ha començat a definir aquesta promoció que se centraria en els mercats de proximitat, i que potenciaria els atractius paisatgístics i gastronòmics de la població.

Aquesta és una de les mesures previstes, dins el pla de xoc, per impulsar un sector turístic que enguany no ha pogut començar la temporada per Setmana Santa i que preveu pèrdues econòmiques, que el consistori vol contribuir a mitigar.

Respecte a la resta d’activitats programades durant l’any, com per exemple les Jornades Gastronòmiques, l’alcalde diu que s’anirà estudiant si es fan en les dates previstes, s’ajornen o s’acaben cancel·lant segons el context de cada moment.

Comparteix