L’aleví es juga davant l’Amposta D, passar de ronda a la Copa Primavera


Una victòria els classificaria directament per a la següent ronda.
Finalitzades la gran majoria de competicions del futbol base, només l’aleví B de l’AME de l’Ametlla de Mar continua en competició a la Copa Primavera.
Els caleros després de guanyar la setmana passada a l’Ebre Escola Esportiva C per 9 gols a 1, s’ho jugaran tot aquest dissabte a partir de les 9.30 h al camp de l’Amposta D. Una victòria els classificaria directament per a la següent ronda i una derrota faria que haguessin d’esperar a l’últim partit entre els ampostins i l’Ebre Escola C per comparar golaveratges. Ampostins i caleros van empatar a 3 gols en el partit d’anada.
Segons Lluís Vila és l’entrenador de l’aleví B, una victòria dissabte la classificació seria un premi a un any difícil.
El cadet i l’infantil juguen amistosos contra l’Ebre Escola, dissabte i diumenge a les 11 del matí aquí a casa.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.