El comerç local es reuneix presencialment amb la mirada posada al Mercat de Nadal i al 2022

Comparteix

Seguidament a la reunió de comerç, es va dur a terme també una reunió amb el Consell de Turisme per valorar la temporada i definir noves línies de treball.

El dimecres passat, la regidoria de Comerç va organitzar una reunió amb el teixit comercial i el Consell de Turisme del municipi, amb l’objectiu de fer una valoració de les campanyes realitzades durant l’any i acordar noves línies de treball de cara a l’any vinent. Va ser el primer contacte presencial després de la pandèmia, tot i que s’han anat fent diverses reunions telemàtiques.

Una vintena de propietaris de diferents establiments del municipi es van reunir, dimecres passat a la planta baixa de l’Ajuntament, per valorar l’any i acordar noves propostes de cara el 2022.

A la reunió es van tractar temes com la participació dels comerços a la Fira Alternativa, la realització de dos concursos a Instagram de l’Ametllademarshopping, l’estudi sobre l’Associació de Comerciants i el formulari que recollirà els comerços participants al Mercat de Nadal. De fet, pròximament es farà una reunió més concreta d’aquest mercat.

Maite Boquera és la regidora de Comerç.

Seguidament de la reunió de comerç, al mateix dimecres es va dur a terme una reunió del Consell de Turisme, per valorar la temporada i definir les diferents propostes de l’any vinent, per tenir-les en compte alhora de negociar pressupostos, amb la voluntat de seguir potenciant la gastronomia local amb les diferents jornades gastronòmiques.

Comparteix