L’Ametlla de Mar és un dels ports ebrencs promocionats per Delta Ebre Port

Comparteix

El vídeo es pot veure al youtube de ‘Allende los mares’ .

La marca Delta Ebre Port ha fet una acció en col·laboració amb la Paula, la bloguera d’Allende los mares, fent una travessia amb veler durant una setmana pels ports ebrencs, un dels quals el de l’Ametlla de Mar. Una acció promocional per promoure el teixit econòmic local, els comerços, els restaurants, les visites turístiques i les activitats esportives i d’oci de l’Ebre.

Es tracta d’un vídeo de la travessia que li ha permès a la influencer descobrir cales, restaurants, practicar esports aquàtics, fer observació d’ocells, anar en bici pel Delta i visitar àmpliament el territori. L’últim punt de l’itinerari és l’Ametlla de Mar on la bloguera promociona l’atractiu turístic del municipi, com és el GR-92 i les seves cales. El vídeo es pot veure al youtube de ‘Allende los mares’ .

El vídeo és una de les accions promocionals de Delta Ebre Port, dins la seva aposta pel turisme de proximitat en les rutes de xàrters nàutics pels ports ebrencs. El port de la Ràpita encapçala l’activitat nàutica a la costa de Tarragona amb gairebé 2.000 amarradors esportius i és el port base de les rutes de xàrters nàutics que hi ha als ports ebrencs. L’itinerari nord transcorre pels ports de l’Ampolla, l’Ametlla de Mar i Calafat, mentre que l’itinerari sud va des del port de les Cases d’Alcanar, passant pels ports del nord de Castelló, com ara Vinaròs, Benicarló, Peníscola fins a les illes Columbretes.

Comparteix