L’Ajuntament prioritza l’atenció telemàtica per reduir usuaris presencials

Comparteix

La majoria de gestions municipals es poden fer telemàticament, a través del telèfon, el correu electrònic o la web municipal.

A causa de les mesures i restriccions aplicades pel govern amb l’objectiu de reduir l’afectació de la pandèmia, l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar va decidir reduir el màxim possible, la tramitació presencial de la major part de gestions municipals. Tots els departaments ofereixen servei d’atenció presencial, però s’ha habilitat, tal com ja va passar durant el confinament de la primavera, un sistema d’atenció telemàtic, per tal que els ciutadans no s’hagin de desplaçar a l’Ajuntament.

Des de la setmana passada, tots els departaments municipals han reestructurat el seu personal i s’han adaptat a les exigències del govern d’acord amb les noves restriccions per la Covid-19. D’aquesta manera i per un sistema de torns, s’estableix un procediment híbrid que permet que la meitat dels treballadors de cada departament segueixin donant servei a l’edifici municipal, mentre que l’altra meitat ho fa des de casa seva a través del teletreball.

L’objectiu és evitar les aglomeracions de gent en determinats serveis i alhora procurar la protecció del personal municipal i dels usuaris. Tot i que es manté l’atenció al públic, des de l’Ajuntament es demana realitzar les gestions municipals preferentment  de manera telemàtica, a través del telèfon, el correu electrònic o la web municipal.

Aquest és el cas de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà. La tècnica Susanna Encinas ens explica de quina manera es poden fer una bona part dels tràmits municipals.

Precisament i per altra banda, Miquel Callau, responsable del Servei de Recaptació Municipal, ens explica com fer alguns tràmits telemàtics.

Recordem doncs que, el telèfon de l’Ajuntament és el 977 45 60 00 i el correu electrònic ajuntament@ametllamar.cat. La resta de telèfons i adreces electròniques de cada departament les podeu trobar a l’ebando.

Comparteix