El Servei d’Atenció Domiciliària rep unes 2.000 trucades en dos mesos

Comparteix

El Servei d’Atenció Domiciliària ha rebut en dos mesos prop de 2.000 trucades. L’Ajuntament de l’Ametlla de Mar va engegar aquest servei perquè les persones més vulnerables davant el coronavirus no hagin de sortir de casa per disposar de productes de primera necessitat o puguin rebre suport emocional per superar el confinament.

Per exemple, des de la posada en funcionament, el servei ha realitzat unes 600 compres, 200 gestions de medicació o el lliurament un miler d’àpats a domicili, que s’han coordinat des dels Serveis Socials del municipi. La regidora Mayte Puell detalla quins són els requeriments més habituals que han hagut d’atendre durant aquest període.

El servei continua estant disponible trucant al telèfon de Serveis Socials (977 45 60 08) entre les 8 i les 20 h. La gestió de les peticions es fa amb treballadors del mateix departament i amb la col·laboració de les persones que formen part de la borsa de voluntariat. Puell afirma que la coordinació ha estat clau per poder atendre a tothom.

Comparteix