El Síndic de Greuges ha fet parada aquest dijous a l’Ametlla de Mar

En total, la Institució ha realitzat 15 entrevistes.

Un equip del Síndic ha atès, durant tota la jornada, a les caleres i caleros que volien presentar una queixa o fer alguna consulta vinculada als serveis generals o l’administració pública. La Institució ha rebut un total de 15 visites, 12 de les quals han estat queixes i 6 consultes. Totes les visites ateses, excepte dues, eren de persones veïnes de la població. Les visites s’han realitzat al nou Espai Municipal Part de Cala, a l’edifici Cova Gran.

Des de queixes sobre factures d’aigua i electricitat, fins a consultes relacionades amb urbanisme. Són un exemple de les qüestions que els veïns i veïnes de l’Ametlla de Mar han traslladat al Síndic de Greuges, en la seva estada a la població. Anton Clapés és un dels assessors tècnics del Síndic.

Un cop recollides les diferents queixes, la funció del Síndic serà fer de mitjancer entre els ciutadans i les administracions que són objecte de les reclamacions. Aquesta visita s’emmarca dins les que aquest organisme realitza arreu de Catalunya, amb l’objectiu de donar a conèixer el servei i alhora aproximar-se al territori.