L’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Sant Carles de la Ràpita i Alcanar repeteixen la fórmula de promoció conjunta al País Basc i el sud de França.
Amb l’objectiu de captar nous turistes i donar conèixer el territori, les quatre Viles Marineres de les Terres de l’Ebre realitzen aquests dies una nova campanya de promoció al País Basc, en concret a la demarcació de Gipuzkoa. L’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Alcanar i Sant Carles de la Ràpita també s’han publicitat a Toulouse (França).
La campanya a Gipuzkoa, que s’està duent a terme durant aquesta segona quinzena de maig, es basa en insercions d’anuncis a premsa escrita, emissores de ràdio i bàners a les pàgines web més consumides a la demarcació basca. A més, Radio Euskadi realitzarà un programa especial de l’espai ‘Ruta Slow’ sobre les Viles Marineres.
D’altra banda, en el cas de la ciutat francesa, la campanya es va dur a terme durant els inicis de la primavera amb la publicació d’un dossier de les quatre viles a la revista Horizons Monde, una campanya a diverses pàgines web amb més de 500.000 impressions, i fins i tot amb una publicitat al metro de Toulouse. Damià Llaó és el gerent de l’Àrea Municipal de Turisme:
L’objectiu d’aquesta promoció és aconseguir una major notorietat de la marca de les quatre poblacions i de les Terres de l’Ebre, comunicar els potencials destacant la certificació Reserva de la Biosfera, i posicionar el territori com una destinació turística amb caràcter propi. La campanya està cofinançada amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.