El personal de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar estrena un nou sistema de control horari


La principal característica del servei és que està allotjat al núvol.
Aquest dilluns, s’ha posat en funcionament el nou servei dels fitxadors de control horari laboral, per als prop de 200 treballadors municipals de l’Ametlla de Mar. La principal característica que té el sistema de registre és que està allotjat al núvol.
A partir d’aquest dilluns, tot el personal de l’Ajuntament registra l’entrada i sortida en un nou sistema de control d’horari. Es tracta d’una mesura que imposa el Decret llei 8/2019 del 8 de març, que té per objectiu la protecció social i la lluita contra la precarietat laboral.
El sistema permet emmagatzemar totes les dades en un portal web, fet que ofereix més accessibilitat, adaptació i control de gestions pels empresaris, i sobretot pels treballadors.
El regidor de Recursos Humans, Joan Manel Tello, apunta que el servei facilita la gestió de baixes mèdiques i vacances i recorda que s’ha fet una formació prèvia als treballadors.
El servei és multidispositiu, és a dir, s’han instal·lat diferents fitxadors físics a les diferents dependències municipals, perquè els empleats puguin fitxar en els terminals fixos, però també aquells treballadors que no tenen un lloc fix de treball ho poden fer mitjançant una aplicació mòbil.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.