Rescaten una surfista i el seu gos en un penya-segat de la costa de l’Ametlla de Mar


La jove va sortir, aquest diumenge, a practicar paddle surf amb la seva parella i la seva mascota a la zona de la platja de l’Àlia, però va quedar a la deriva pel vent
L’incident es va produir cap al migdia, quan el 112 va rebre la trucada de la parella de jove, alertant que la seva companya es trobava a la deriva damunt la taula de paddle surf, a causa del vent, navegant mar endins.
Salvament Marítim va activar la llanxa de salvament LS Atlas, amb base al port de l’Ametlla de Mar i amb tripulació de Creu Roja, i l’helicòpter Helimer 201 qui va localitzar ràpidament la jove en un penya-segat de difícil accés.
Va ser, però, l’embarcació qui va efectuar el rescat de la noia i el seu gos, que es trobaven en bon estat, i els va traslladar a cala Moros, al municipi del Perelló, on els esperaven els seus familiars, els Mossos d’Esquadra i una ambulància.
Paddlesurfista con problemas y a la deriva en Cala Moro (Tarragona) ayer. Abandona la tabla y llega a zona de rocas de difícil acceso con su perro. Aviso desde tierra y movilizados Helimer 201 y LS Atlas @CreuRojaTGN , que la recoge y traslada a puerto #SeguridadNauticapic.twitter.com/5VZkri6ABE
— SALVAMENTO MARÍTIMO (@salvamentogob) April 29, 2019
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.