A la rue ! guanya el I torneig de vòlei platja 4×4

El torneig va finalitzar amb un balanç molt positiu i deixant un bon regust de boca tant a l’organització com als participants.

La platja de Pixavaques de l’Ametlla de Mar, va acollir el passat dissabte la primera edició del torneig de vòlei platja 4×4, una competició organitzada pel Club Bàsquet l’Ametlla de Mar. L’esdeveniment va destacar per la seva gran acollida i per un ambient que va combinar a la perfecció el caràcter esportiu amb un esperit festiu.

La convocatòria va ser tot un èxit de participació, assolint la xifra de divuit d’equips inscrits. Entre els participants es va poder veure una barreja de jugadors locals del municipi amb visitants i persones vingudes de fora de la localitat, fet que va enriquir la jornada competitiva.

En l’apartat de resultats, l’equip A la Rue ! es va proclamar vencedor d’aquesta primera edició. Com a premi pel seu primer lloc, els guanyadors van ser obsequiats amb dos caiacs dobles, cortesia de l’empresa Ocean Dreams. El podi el van completar l’equip Babo Pàdel, que va quedar en segona posició, i l’equip Morulleta, que va obtenir el tercer lloc. Denís Sales és membre de la junta del Club Bàsquet l’Ametlla de Mar.

Els tres millors equips van rebre unes copes especials fabricades amb tecnologia d’impressió 3D, un treball realitzat per l’empresa Amida Estudio de la Ràpita. El torneig va finalitzar amb un balanç molt positiu i deixant un bon regust de boca tant a l’organització com als participants.