Una dona ferida és rescatada al roquer proper a Cala Mosques


Una dona de nacionalitat francesa va haver de ser rescatada aquest dijous per un helicòpter dels bombers, després de patir ferides de consideració en un roquer molt pròxim a Cala Mosques.
Els fets van succeir passades les 16.30 h i l’avís el van rebre els bombers al voltant de les 17 h. Una dona de nacionalitat francesa va patir un traumatisme cranial en una zona del GR-92 a Tres Cales, propera a Cala Mosques.
El difícil accés dels cossos d’emergència va fer necessària l’activació d’un helicòpter dels GRAE dels bombers per accedir i rescatar a la dona, que posteriorment va ser traslladada a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.
A més dels bombers, van participar en el rescat el SUM, el SEM i la Policia Local.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.