Finalment s’ha adjudicat a l’empresa Dornier SA per 359.400 € + IVA.
La Junta de Govern de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar va adjudicar a l’empresa Dornier S.A el contracte de subministrament i instal·lació de màquines expenedores de tiquets i gestió del servei de vigilància de la zona blava de l’Ametlla de Mar.
Tot i que el pressupost de licitació era de 600.000 €, finalment s’ha adjudicat a l’empresa Dornier SA, una de les dues empreses que es van presentar al concurs públic, per 359.400 € + IVA, a raó de 89.850 € + IVA per cadascun dels quatre anys de contracte. Xavier de la Fuente, regidor de Mobilitat i Espai públic explica que finalment, aquest servei serà més econòmic del que es preveia, fet que permetrà amortitzar-lo millor.
Aquesta empresa serà l’encarregada del control de la zona de regulació així com la formulació de denúncies per infraccions relatives a l’estacionament que es detectin a la mateixa (estacionament sense tiquet de control o bé sobrepassar el temps abonat).
L’empresa també serà la responsable de la Instal·lació per al seu funcionament, obra civil i a la seva connexió al subministrament de corrent inclòs, de les màquines expenedores de tiquets, així com de la instal·lació, gestió, manteniment i control de la plataforma tecnològica de gestió associada a la màquina expenedora de tiquets.
A més serà l’encarregada del cobrament i recaptació dels fons de cada màquina abonats pels usuaris del servei en els termes i condicions previstos en el present plec i a les ordenances que corresponguin i amb els requisits de seguretat i custòdia que fixi l’Ajuntament.
Pròximament, també veurem com l’empresa comença a pintar les zones blaves i altres espais per facilitar la mobilitat, alhora que serà qui s’encarregarà de la instal·lació, manteniment, reposició dels elements que constitueixen el servei, inclosa la senyalització horitzontal i vertical de les zones d’aparcament.
També assumirà la prestació del servei de vigilància amb personal propi, col·laborarà amb l’Ajuntament en la consecució de la finalitat del servei així com la millora de la seva operativitat, la seva seguretat, sostenibilitat i eficiència, i confeccionarà tots els documents relacionats amb el servei, com tiquets, distintius, butlletins de denúncia, rebuts, justificants o targetes.