Només és superat en seguidors pel perfil de Visit Barcelona.
Segons el rànquing anual d’Instagram realitzat per l’Associació de professionals de Turisme de l’Administració Local de Catalunya, Turisme l’Ametlla de Mar ocupa la segona posició de les destinacions catalanes, només superat en seguidors pel perfil de Visit Barcelona. El compte ha aconseguit mantenir aquest segon lloc en els darrers anys.
Turisme l’Ametlla de Mar té actualment 49.000 seguidors a Instagram, només superat per la marca de referència a Catalunya @visitbarcelona, de Turisme de Barcelona amb 553.600 seguidors, però per davant de @tarragonaturisme, de Turisme de Tarragona que n’ha aconseguit 45.700 i Salou amb 36.700 i Girona amb 36.100 seguidors que completen els TOP 5.
D’un any a l’altre, @turismeametllademar ha incrementat el seu compte amb més de 3.000 seguidors nous, passant dels 43.800 de 2024 als 49.000 actuals. Dami Llaó, gerent de Turisme, remarca que aquest resultat és el fruit de la feina feta diàriament.
El perfil es consolida doncs com un dels mitjans més utilitzats per promocionar el municipi amb fotografies que comparteixen els seguidors d’alta qualitat. De fet, hi ha 133.000 fotografies etiquetades amb el coixinet #ametllademar i gairebé 30.000 fotografies amb el coixinet #turismeametllademar.