Els ajuntaments de l’Ampolla, Deltebre i l’Ametlla de Mar es van reunir el passat 7 de desembre per fer front comú davant la nova normativa que podria reduir substancialment el nombre d’habitatges d’ús turístic.
Cal recordar que aquests tres municipis serien els més afectats a les Terres de l’Ebre per l’entrada en vigor d’aquesta nova normativa. L’Ajuntament del Perelló també estava convocat a aquesta primera reunió però no hi va poder assistir per causes externes.
Un dels primers objectius que s’han marcat és el de regular el decret com a llei, per tal de poder presentar-hi esmenes. Eva del Amo és l’alcaldessa de l’Ametlla de Mar.
Ja s’han produït reunions a diferents nivells en d’altres punts del territori, és per això que no es descarta que els tres consistoris s’acabin adherint a plataformes més grans per tal de generar un full de ruta comú en contra de la nova regulació en cas que s’acabi aprovant.