Els hashtags (escrits amb el signe “#” anteposat) s’utilitzen per a indexar paraules clau o temes a les xarxes socials.
Aquesta setmana el hashtag oficial #AmetlladeMar ha arribat a la quantitat de 125.000 fotos publicades amb aquesta etiqueta a Instagram, tant per visitants com per veïns i veïnes de la nostra població.
Quan l’Oficina de Turisme va iniciar la seva presència a les xarxes socials per tal de promocionar el municipi es va crear el hashtag oficial #AmetlladeMar per tal que les persones usuàries de les xarxes socials etiquetessin les fotos publicades als seus perfils, tant a Tuiter, Facebook com Instagram, I també perquè les persones interessades puguin visitar el hashtag i d’aquesta manera visualitzar tant les fotografies com les publicacions referents a la nostra població.
Aquest hashtag acompanya sempre totes les accions de promoció i activitats que es promouen tant des de Turisme de l’Ametlla de Mar, com d’altres perfils dels diferents Departaments Municipals, així com empreses del sector turístic de la Cala.
Des de les xarxes de Turisme cada matí des de fa més de 10 anys se saluda als seus seguidors amb les fotos escollides entre les publicades amb aquesta etiqueta pels usuaris d’Instagram. Maria José castellano é la regidora de Turisme de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar.
A part del hashtag oficial #AmetlladeMar, n’hi ha d’altres que també compten amb milers de fotografies publicades, com per exemple: #TurismeAmetlladeMar 26.400 fotografies, #LAmetlladeMar 14.000 o #AmetlladeMarTurisme 12.700 fotografies.
Els hashtags (escrits amb el signe “#” anteposat) s’utilitzen per a indexar paraules clau o temes a les xarxes socials. Aquesta funció permet que els usuaris puguin seguir fàcilment els temes que els interessin (moda, gastronomia, viatges, salut, etc…) i donar més visibilitat a un producte, una marca, un personatge o una destinació turística.