Atletes del Club Twirling l’Ametlla de Mar viatgen fins a Liverpool per competir a la Copa de Nacions

Comparteix

La Copa de Nacions tindrà lloc del 5 al 8 d’agost, el dia 4 es farà la cerimònia d’inauguració dels participants.

El Club de Twirling de l’Ametlla de Mar s’ha desplaçat a Liverpool per disputar la Copa de Nacions que tindrà lloc del 5 al 8 d’agost. Widet i Núria Tibari, Maria Campanals i Maria Margalef, Enric Llatche, Roger Espuny i Neus Vidal són els atletes classificats.

En només 2 minuts que dura l’exercici, els atletes hauran de demostrar el seu esforç i treball a la Copa de Nacions d’aquesta modalitat que organitza la federació mundial (IBTF).

L’equip calero participarà en sis modalitats: en Parella Artística A Sènior competirà amb la parella Widet i Núria Tibari i amb Maria Campanals i Maria Margalef. Les dues anteriors també ho faran en Solista femení A Sènior i en Solista femení A Júnior. En Solista masculí B Júnior amb Enric Llatche i Roger Espuny qui també ho farà en 2 Baston masculí B Júnior. I per últim, en Twirl Artístic femení B Sènior 2 amb Neus Vidal.

La competició reunirà a esportistes de més de 20 països del món amb països pioners del Twirling com Japó, EEUU i Canadà. L’entrenadora del Club, Hero Tello, remarca que l’objectiu és arribar a la semifinal.

La Copa de Nacions tindrà lloc al M&S Bank Arena de Liverpool del 5 al 8 d’agost. Divendres 4, però, els atletes podran gaudir de la cerimònia d’inauguració amb la resta de participants.

Comparteix