L’Ametlla de Mar es promociona a mitjans alemanys

Es tracta d’un contracte que ha fet Nàutic Parc amb la revista ‘Meer & Yatchen’ per promocionar alguns municipis que formen part de l’entitat.
L’Ametlla de Mar ha rebut, aquest dimarts, la visita de periodistes de la revista ‘Meer & Yatchen’, la més important d’Alemanya especialitzada en turisme nàutic, per posicionar la destinació a l’Europa Central. Els professionals han visitat el Port Calafat, Marina Sant Jordi i el Club Nàutic de la mà de Nàutic Parc.
Els periodistes estan recorrent tots els ports nàutics dels municipis que pertanyen a Nàutic Parc, per elaborar posteriorment un especial en aquesta revista de cada port esportiu explicant les seves característiques i les dades tècniques.
Jordi Rom és el gerent de Nàutic Parc.
L’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Deltebre i la Ràpita han estat alguns dels indrets que han visitat amb la intenció de posicionar les destinacions a l’Europa Central.
Avui hem rebut #Presstrip amb periodistes de "Meer & Yatchen", revista més important a #Alemanya especialitzada en #Turisme nàutic, visitant @PortCalafat, Marina Sant Jordi i el CN de l'#AmetlladeMar de la mà de @nauticparc. pic.twitter.com/5DqF1cOVQn
— L'Ametlla de Mar Tur (@ametllademartur) May 23, 2023