L’Ametlla de Mar es promociona a mitjans alemanys

Comparteix

Es tracta d’un contracte que ha fet Nàutic Parc amb la revista ‘Meer & Yatchen’ per promocionar alguns municipis que formen part de l’entitat.

L’Ametlla de Mar ha rebut, aquest dimarts, la visita de periodistes de la revista ‘Meer & Yatchen’, la més important d’Alemanya especialitzada en turisme nàutic, per posicionar la destinació a l’Europa Central. Els professionals han visitat el Port Calafat, Marina Sant Jordi i el Club Nàutic de la mà de Nàutic Parc.

Els periodistes estan recorrent tots els ports nàutics dels municipis que pertanyen a Nàutic Parc, per elaborar posteriorment un especial en aquesta revista de cada port esportiu explicant les seves característiques i les dades tècniques.

Jordi Rom és el gerent de Nàutic Parc.

L’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Deltebre i la Ràpita han estat alguns dels indrets que han visitat amb la intenció de posicionar les destinacions a l’Europa Central.

Comparteix