La Cala signa el conveni córner de la Diputació de Tarragona

Comparteix

Un total de 27 ens locals i associacions empresarials ebrenques participaran en 10 certàmens i en altres accions promocionals sota el paraigua de la Diputació

Sumar esforços i estratègies per traslladar al possible turista la diversitat i riquesa de les Terres de l’Ebre i propiciar que la visiti. Aquest és l’objectiu essencial del Conveni Córner per a la participació de fires i campanyes de publicitat de la Diputació de Tarragona. Enguany, el signen 27 ens locals i associacions empresarials ebrenques, entre els quals l’Ametlla de Mar.

El conveni, que enguany arriba a la 15à edició a les Terres de l’Ebre, permetrà que tots els participants tinguin presència en una desena fires nacionals, estatals i internacionals, generals de turisme o especialitzades en algun àmbit turístic i en una campanya de comunicació conjunta. D’aquesta manera, es facilita que diferents entitats turístiques públiques i privades puguin participar en aquestes accions independentment de la seva dimensió i a preus competitius.

La presentació del conveni ha aplegat els signants en un acte a l’Antic Escorxador (Oficina de Turisme i Museu de Tortosa), aquest dijous al migdia, amb la participació de la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, de la presidenta del Patronat, Meritxell Roigé i amb l’assistència de la vicepresidenta del Patronat a les Terres de l’Ebre, Teresa Mariné; del vicepresident Enric Adell, i del diputat Miquel Subirats. Jani Brull, la tinenta d’alcalde de l’Ametlla de Mar, ha estat la representació calera.

La regidora de Turisme, Maite Boquera, apunta que el conveni és una eina per sumar esforços i estratègies i continuar sent un referent turístic al territori.

La inversió global i conjunta que recull el Conveni Córner 2023 serà de 147.959 €. D’aquest import, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona assumirà un total de 114.259 €, xifra que representa el 77% del total de la inversió conjunta.

Comparteix