El nou vial del carrer Camarles s’obrirà la setmana vinent


Als pròxims dies, s’instal·larà la senyalització vertical i l’enllumenat.
A punt de finalitzar-se l’actuació del nou vial del carrer Camarles. Es tracta del tram que comprèn el carrer Hort d’Albacar fins a l’11 de setembre, que estava sense urbanitzar i s’ha adequat integralment creant un nou vial. La setmana vinent, s’obrirà la circulació d’aquest carrer que serà d’una única direcció i permetrà l’estacionament de més d’una vintena de vehicles.
L’Ajuntament de l’Ametlla de Mar està ultimant els detalls d’aquest nou vial perquè es posi en funcionament abans de l’inici del curs escolar i pugui donar servei a les famílies que freqüenten la zona a causa de la seva proximitat amb els centres educatius.
Els treballs han consistit en l’anivellament del terreny, la instal·lació de diversos serveis com l’aigua i el clavegueram, la plantació d’arbres i l’habilitació d’una calçada i voreres amb la seva posterior pavimentació amb asfalt.
Aquests dies s’ha procedit a la senyalització horitzontal, és a dir la pintura viària, i resta pendent la col·locació dels senyals de trànsit, que es farà en els propers dies. També s’instal·larà un enllumenat provisional a l’espera del definitiu que arribarà les pròximes setmanes.
La circulació de vehicles serà d’una única direcció, del carrer Hort d’Albacar direcció a l’11 de setembre, permetent així la creació de més d’una vintena d’estacionaments a la banda dreta del carrer.
La zona d’estacionament no està delimitada per places, però sí que disposa de dues places per discapacitats i un espai per vehicles de transport públic.
L’alcalde de l’Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, celebra la seva obertura.
El projecte, finançat majoritàriament pel Pla d’Actuació Municipal (PAM) de la Diputació de Tarragona, ha tingut un cost final de 157.632 € amb IVA.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.