La venda de bitllets, entre les qüestions més demandades als informadors de l’estació ferroviària de La Cala

Comparteix

Els informadors fan tasques de suport a l’usuari i de notificació d’incidències.

Després de gairebé dos mesos en actiu, els informadors de l’estació de l’Ametlla de Mar desenvolupen un servei d’atenció, vigilància i manteniment de la infraestructura.

A principis de juny, ADIF va establir un servei per millorar l’estat de l’estació de i ajudar als viatgers. Aquesta feina d’assistència la duen a terme quatre tècnics que s’ocupen d’obrir l’estació, els lavabos i el vestíbul a més de notificar la necessitat de neteja i altres incidències. Aquests treballadors fan, sobretot, una important tasca informativa per als viatgers, resolent dubtes respecte als horaris, l’ús de l’estació o informació diversa sobre el municipi.

Durant l’època estiuenca, el municipi rep molts visitants que arriben al poble amb tren i fan ús del nou servei. José Burgos, un dels tècnics de serveis auxiliars de l’estació, explica les qüestions més demanades.

La idea és mantenir aquest servei més enllà de l’estiu. Burgos espera que sigui així, ja que atorga una sensació de seguretat als usuaris de l’estació, considerant-lo un servei necessari a l’hora de prevenir qualsevol incidència.

Comparteix