L’Ajuntament reparteix cendrers per evitar les burilles a les platges


Es poden trobar a l’Oficina de Turisme, al CIP i als punts d’informació de les urbanitzacions.
Amb l’objectiu de tenir unes platges netes de burilles de tabac, un estiu més l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar està repartint gratuïtament cendrers entre els fumadors. Els recipients tenen forma cònica, perquè siguin fàcils d’utilitzar tant en cales de sorra com de pedres.
La voluntat és evitar que hi hagi presència de burilles, i de plàstics en general, a la costa del municipi. La regidora de Turisme i Civisme, Maite Boquera, afirma que, tot i la conscienciació dels mateixos fumadors, cal insistir amb la importància de cuidar i respectar el medi ambient.
Les persones interessades en aconseguir un dels cendrers, poden fer-ho a l’Oficina de Turisme del parc del Bon Repòs, al Centre d’Interpretació de la Pesca o als punts d’informació turística situats a les urbanitzacions de Les Tres Cales i Calafat, fins exhaurir existències.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.