La Generalitat llança una campanya per promocionar el peix de proximitat

logo peix llotja
Comparteix

La campanya, que té com a eslògan ‘Assenyala’m, sóc garantia de proximitat’, vol donar a conèixer al públic en general que a les costes catalanes hi ha peixos molt diversos i per a totes les butxaques.

La Generalitat ha presentat aquest dilluns una nova campanya per promocionar el peix de proximitat. L’objectiu és fomentar un vincle entre els consumidors i el sector pesquer català mitjançant el reconeixement del peix i marisc de proximitat, donant a conèixer la gran varietat d’espècies que es poden trobar a les llotges, especialment aquells productes locals poc coneguts, i alhora promovent la compra del producte de temporada.

Durant la campanya s’informarà, per exemple, sobre quina és la millor època per consumir determinades espècies o fer saber les propietats beneficioses del consum dels productes pesquers. El director general de Pesca i Afers Marítims, Sergi Tudela, afirma que la intenció és recuperar la diversitat de consum de peixos i destaca la seva qualitat.

Així mateix, amb aquesta acció, cofinançada pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació i la Unió Europea, es vol informar el consumidor sobre la importància de l’etiquetatge del peix i promoure la identificació del producte de proximitat mitjançant la marca ‘Peix de llotja’. Tudela explica que aquest distintiu ja s’està difonent pel sector.

Comparteix