El primer equip de La Cala inicia aquest dissabte la competició oficial

Els caleros competiran a casa davant del Santa Bàrbara a les 17 hores de la tarda.

Arriba l’hora de la veritat per un renovat 1r equip de la Cala, que dissabte comença la seva singladura pel campionat de lliga. Els caleros ho faran com a locals davant del Santa Bàrbara.

El 1r equip de futbol de la SCER de l’Ametlla de Mar s’estrenarà aquest dissabte al campionat de lliga de 3a Territorial. Els caleros, ubicats com és tradicional en el grup 1 corresponent als equips de les Terres de l’Ebre, afronten aquest primer compromís a casa davant de la seva afició. El seu rival serà el Santa Bàrbara, equip amb el qual van anar molt parells durant el passat campionat.

De cara al partit de dissabte, els de l’Ametlla de Mar encara tenen diverses baixes, Sergi Callau de llarga durada, Luca Giordano encara no recuperat d’unes molèsties, Albert Bardí per motius laborals i Xavi Fages i Fernando Ortega, perquè no s’incorporen fins d’aquí a uns dies a la disciplina calera.

Per altra banda, també formaran part de la convocatòria les dues noves incorporacions, Ruben Barceló i Ramon Pitarque, procedents del Pinell i del juvenil del Vilaseca respectivament. L’entrenador de l’equip, Josep Maria Rovira, veu a l’equip preparat, tot i que reconeixe el nivell i la dificultat de la categoria.

El partit es disputarà a partir de les 17 h de la tarda.