Les Jornades de la Tonyina Roja i la Tuna Race Balfegó reforça l’atractiu de la destinació turística.
El pont de maig es tanca amb unes excel·lents xifres d’ocupació. Ple quasi absolut als hotels i gran part dels bungalous ocupats en els càmpings, són el reflex de què l’Ametlla de Mar ha estat la destinació escollida per passar aquest llarg cap de setmana. Les Jornades de la Tonyina Roja o la Tuna Race Balfegó han reforçat l’atractiu turístic del municipi.
Els hotels han omplert un 95% de les seves places disponibles, mentre que els càmpings han ocupat un 80% dels bungalous. Dades molt superiors a la mitjana de la Costa Daurada, que s’ha situat en un 70%, i que permet consolidar l’Ametlla de Mar com una de les destinacions estrella de la demarcació. L’alcalde Jordi Gaseni valora aquestes xifres d’ocupació.
Les propostes gastronòmiques i els esdeveniments esportius han reforçat, tal com apuntava l’alcalde, les bones dades d’ocupació. Per exemple, només pel parc del Bon Repòs van servir-se 7.400 degustacions de tonyina roja. I en la prova de natació en aigües obertes hi van participar més de 200 nedadors, bona part dels quals es van allotjar a la població.