Els abonats al pàrquing Llibertat disposaran de 3 hores per estacionar gratuïtament


La mesura entrarà en vigor durant el període de temporada alta, entre el 16 de juny i al 14 de setembre.
A partir del 16 de juny i fins al 14 de setembre, els abonats al pàrquing Llibertat podran aparcar fins a 3 hores gratuïtament durant el dia. L’Ajuntament canvia les hores d’estacionament de franc durant el període de temporada alta. D’aquesta manera, es passa de les 6 hores actuals a la meitat.
La mesura entrarà en funcionament el 16 de juny i fins al 14 de setembre. Des d’aleshores, els usuaris abonats podran estacionar 3 hores seguides, entre les 9 i les 24 h, sense cap cost. Un cop passades, el preu per hora serà de 3 euros com ja és vigent. Durant la franja nocturna –entre les 0 i les 9 h– es pot aparcar sense cap cost, com es feia fins ara.
Per abonar-se a l’aparcament de superfície, cal acreditar la vinculació del vehicle amb el municipi i pagar el preu anual de 10 euros.
Per la resta d’usuaris, els preus durant el dia i en temporada alta són d’1 euro l’hora i a partir de les 3 hores, s’incrementarà a 3 euros per hora. A la nit, la tarifa serà de 0,50 euros per hora, sense cap increment.’
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.