S’ampliarà el vial d’accés al Complex Esportiu


L’Ajuntament ha començat les obres per millorar el tram entre l’aparcament i el camí dels Racons.
La carretera d’accés al Complex Esportiu Municipal s’ampliarà. L’Ajuntament ha començat els treballs per millorar el vial, entre la cruïlla amb el camí dels Racons i l’aparcament. D’aquesta manera es facilitarà una millor mobilitat pels usuaris.
Les obres han començat amb l’arranjament dels terrenys, on s’ampliarà la carretera, i el moviment de l’enllumenat actual. Després es farà l’asfaltat aglomerat i la pintura dels carrils d’un vial que acabarà tenint uns 8 metres d’amplada.
L’objectiu és aconseguir una millor mobilitat, tant a peu com a vehicle, pels usuaris de la zona esportiva. Aquestes obres s’executen en paral·lel a la construcció del nou camp de futbol 7 de gespa artificial, annex a l’actual, que ja han començat amb els treballs previs.
Aquest dijous, també s’iniciaven els treballs de renovació del terra del Poliesportiu Municipal Galetet per un nou parquet. Això ha obligat a buscar un emplaçament temporal a les diferents activitats que es realitzen al pavelló.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.