Festa 3r de l’ESO amb alumnes i mares de l’Institut Candelera

Les alumnes de 3r de l’ESO de l’institut Candelera, Nerea Margalef, Carme Arbó i Noa Martí, junt amb les mares i membres de l’AFA, Lali Estepa i María Martí, ens parlen de la festa que han organitzat per aquest 29 de maig per recaptar diners pel viatge de l’any pròxim.