La Cala s’acomiada de la categoria amb un triomf davant del Godall

El partit va servir perquè l’equip s’acomiadés de l’afició i de la 3a catalana amb una victòria, en un partit marcat per una presència de jugadors juvenils més elevada que mai.

El primer equip de la Societat Cultural Esportiva i Recreativa de l’Ametlla de Mar va posar punt final a la lliga aquest diumenge a la tarda amb una victòria per 4 a 2 contra el Godall. Tot i que el descens a la 4a catalana ja estava certificat des de fa dues setmanes, el conjunt calero va aconseguir tancar la competició trencant una dinàmica molt negativa de nou derrotes consecutives en els darrers nou partits.

El partit va servir perquè l’equip s’acomiadés de l’afició i de la 3a catalana amb un bon nivell de joc, marcat per una presència de jugadors juvenils més elevada que mai. Els locals es van mostrar superiors al seu rival i van recuperar l’encert de cara a porteria que els havia mancat en jornades anteriors. Edu Benítez va ser l’encarregat d’obrir el marcador al minut 26 i Miquel Comes, després d’una gran jugada personal, va posar el 2 a 0 abans d’arribar al descans. A la represa, la tònica del matx va continuar sent favorable als interessos de l’Ametlla de Mar, i novament Edu Benítez va anotar per situar un contundent 3 a 0 al marcador. Malgrat el domini local, el Godall va tenir una petita reacció en el tram final del partit i va aconseguir escurçar les diferències fins al 3 a 2. No obstant això, Pablo Sintes va aparèixer en els últims instants per marcar el 4 a 2 definitiu i assegurar la tranquil·litat per als de la Cala. Pau Safont, entrenador del 1r equip considera que el descens és la conseqüència que dins del club tothom ha fet la seva.

Amb aquest resultat, l’Ametlla de Mar finalitza la temporada en l’última posició de la taula amb 24 punts. El Godall, catorzè amb 28 punts, queda ara a l’espera del que faci el Jesús i Maria a la promoció d’ascens. Si el Jesús i Maria aconsegueix pujar a 2a catalana, el Godall salvaria la categoria; en cas contrari, acompanyaria el Pinell i l’Ametlla de Mar en el descens a la quarta catalana. Aquesta carambola és possible gràcies al fet que l’Ulldecona ha salvat la categoria a la segona catalana, evitant així un quart descens per arrossegament a la tercera. Mentre l’Ampolla puja directament com a campió de la 3a Catalana.