Els Veterans de l’Ametlla de Mar es jugaran l’ascens en una “final” al camp del líder

L’equip calero perd l’oportunitat de segellar l’ascens matemàtic a casa després de caure per 0 a 2 davant un Amposta que retalla distàncies i posa pressió per a l’última jornada.

L’equip de futbol de l’Associació de veterans de l’Ametlla de Mar va viure el passat cap de setmana un dels moments més amargs de la temporada. En un partit crucial on els caleros en tenien prou amb un empat per confirmar matemàticament el seu ascens a la 1a divisió, el conjunt local va acabar cedint davant els Veterans de l’Amposta per un marcador de 0 a 2. Al minut 17, l’Amposta es va avançar gràcies a un gol de falta directa. Tot i els intents de reacció local, el segon gol visitant va arribar al minut 65, deixant el partit molt costa amunt. L’entrenador de l’Ametlla de Mar, Joan Pére Llambrich, ha manifestat que l’enfrontament es va decidir per “detalls”. Un d’aquests moments clau va ser el llançament d’un penal a favor dels caleros en temps de descompte que no es va aconseguir transformar.

Aquest gol hauria estat vital, ja que un resultat d’1 a 2 hauria mantingut el goal average a favor de l’Ametlla, permetent-los ascendir amb només un punt en l’última jornada. Amb el 0 a 2 final, el goal average particular queda empatat, però el general afavoreix els ampostins.

La derrota ha deixat la classificació al vermell viu a falta d’un sol partit amb l’Ametlla de Mar segon amb 46 punts i l’Amposta 3r amb 44 punts.

L’Amposta jugarà el seu partit aquest dissabte a casa contra els veterans del Valls, 6ens a la taula, un rival, a priori, més assequible. Per la seva banda, els caleros hauran de viatjar diumenge a les 18:00 h per enfrontar-se al Cambrils Legends, el líder incontestable de la categoria.

Les opcions dels caleros són clares. Si l’Amposta guanya el dissabte, L’Ametlla de Mar estarà obligada a guanyar al camp del líder per mantenir la segona posició i l’ascens. Un empat els deixaria igualats a punts, però l’ascens seria per l’Amposta pel millor goal average general. Si l’Amposta no guanya, Els caleros confirmarien la segona posició i l’ascens independentment el resultat a Cambrils.