Comença la instal·lació de la climatització de la Biblioteca Municipal


Del 18 de maig al 12 de juny, s’habilitarà la Sala d’estudi nocturn, de dilluns a divendres, en horari de 20.15 h a 22.00 h. Aquest espai donarà prioritat als estudiants, especialment durant el període d’exàmens.
L’Ajuntament ha començat aquesta setmana els treballs d’instal·lació de la climatització de la Biblioteca Municipal Xavier Figueres Frasnedo, fet que obligarà a tancar puntualment alguns espais de manera provisional en horari de matí.
L’actuació consistirà en la climatització de l’edifici mitjançant aparells formats per unitats exteriors i unitats interiors d’alta eficiència, amb comunicació amb el sistema de recuperació d’aire, amb l’objectiu de millorar el confort i l’eficiència energètica de l’equipament. L’import de l’adjudicació és de 61.328,83 € IVA inclòs.
Els treballs es faran en horari de matí i, per tal de minimitzar les molèsties als usuaris i usuàries, les actuacions que requereixin més soroll es duran a terme preferentment durant les primeres hores del dia. Tot i l’execució de les obres, la biblioteca romandrà oberta al públic durant el període d’actuació. Puntualment, i per motius de seguretat i desenvolupament dels treballs, es podran tancar temporalment algunes sales o espais concrets de l’equipament per poder portar a terme les actuacions previstes. En qualsevol cas, en realitzar-se els treballs en horari de matí, durant les tardes no es veurà afectada cap sala de la biblioteca.
D’aquesta manera, del 18 de maig al 12 de juny, s’habilitarà la Sala d’estudi nocturn, de dilluns a divendres, en horari de 20.15 h a 22.00 h. Aquest espai donarà prioritat als estudiants, especialment durant el període d’exàmens.
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.
ACEPTAR