En marxa la redacció del projecte de peatonalització del carrer Llibertat

El projecte pretén que convisquin el trànsit rodat amb limitacions i una zona de vianants, que faci més agradable el passeig dels ciutadans.

La Junta de Govern de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar va aprovar la setmana passada l’adjudicació de la redacció del projecte d’urbanització i vialitat del carrer Llibertat.

Es tracta d’un projecte que pretén millorar la major part del carrer, concretament des de l’encreuament amb l’Av. Batlle Josep Pijoan, fins al Poliesportiu Municipal. L’objectiu pretén que convisquin el trànsit rodat amb limitacions i una zona de vianants, que faci més agradable el passeig dels ciutadans.

Tot i que darrerament s’han renovat alguns trams de clavegueram i d’abastament d’aigua potable, encara queden petits trams per renovar, feines que es faran abans de pavimentar, junt amb el soterrament de línies elèctriques.

També està prevista una pavimentació amb voreres al mateix nivell i un itinerari més accessible per salvar les escales de la plaça de l’Olivera.

Eva del Amo és l’alcaldessa de l’Ametlla de Mar.

La redacció del projecte s’ha adjudicat a l’empresa PLICUM, a partir d’una línia d’ajuts de l’ImpulsDipta de la Diputació de Tarragona.