Aquest dilluns hi va haver una reunió per trobar solucions amb tècnics municipals i d’Aqualia i dimecres n’hi haurà una altra.
L’Ajuntament de l’Ametlla de Mar està treballant per donar solució a les avaries recents que s’han produït a la xarxa d’abastament d’aigua potable de l’Ametlla de Mar i els conseqüents talls de subministrament, i que han provocat les queixes de veïns i sectors comercials com la restauració.
El passat cap de setmana es produïa una nova avaria a la xarxa d’abastament d’aigua potable del municipi, concretament a l’Av. Batlle Josep Pijoan, just a l’altura de l’oficina de turisme, obligant a tallar el subministrament d’aigua durant bona part de la jornada. El trencament d’una canonada de 200 mm va obligar a actuar a Aqualia el mateix cap de setmana davant l’empitjorament de l’avaria a mesura que passava el temps. Aquesta era la tercera avaria en menys d’un mes en aquest carrer, el qual mai s’havia detectat cap problema.
A més va coincidir amb una altra avaria similar a la Baixada Cisterner, la qual no revestia tanta gravetat i es va poder reparar amb més celeritat.
Davant d’aquesta situació, que afecta un dels dos ramals principals d’accés de l’aigua la població, l’Ajuntament està treballant per trobar solucions als problemes generats i millorar la resposta a aquestes situacions en un futur.
Aquest dilluns hi va haver una reunió amb tècnics municipals i d’Aqualia, empresa concessionària del servei al municipi per trobar respostes i solucions i dimecres n’hi haurà una altra. Xavier de la Fuente és el regidor de Planificació Estratègica.
La zona més afectada compren un tram d’entre 100 i 270 metres de l’Av. Amistat Hispano-Italiana.