La permanència del 1r equip haurà d’esperar després de la derrota davant del Jesús Catalònia

Per la seva part, el filial va perdre per 6 a 2 al camp del Jesús Catalònia B

El 1r equip de la Cala va perdre dissabte per 1 a 2 davant del Jesús Catalònia i haurà de lluitar fins a l’últim partit per mantenir la categoria. Els caleros estan obligats a puntuar al camp del Flix.

La Cala no va poder guanyar dissabte al Jesús Catalònia, un equip que va visitar el camp de la Cala com a segon classificat i amb la seva posició de promoció d’ascens en joc. Els jesusencs van demostrar ser un dels millors equips de la categoria i tot i que no van gaudir de moltes ocasions a la primera part, es van avançar per 2 a 0 en el marcador, tenint el partit controlat en tot moment. Els caleros amb baixes importants a l’equip, no van saber per on fer mal als visitants.

A la segona part, el guió d’entrada va ser el mateix, tot i que els caleros van fer un pas endavant, tot i que sense posar en problemes al Jesús. Només a partir de l’expulsió de David Sílva ben entrada la segona part i amb un home menys, van comprometre la porteria visitant. Amb més cor que una altra cosa els de l’Ametlla de Mar van escurçar diferències al minut 89 amb un gol de l’Enric Salas i van buscar l’empat sense sort.

Àlex Gómez és l’entrenador del 1r equip.

La derrota ajorna la permanència de l’equip calero, que combinat amb la victòria del Santa Bàrbara al camp del Perelló, obliga els de l’Ametlla de Mar a puntuar al camp del Flix dissabte vinent i guanyar a casa en l’últim partit de lliga al Jesús i Maria B.

Per la seva part, el filial va perdre per 6 a 2 al camp del Jesús Catalònia B. Els locals es van posar 3 a 0 en el marcador en els primers 20 minuts tot i que el filial va escurçar diferències abans del descans amb gols de Gerard Pallarés i Roger Pitarque, aquest de penal. A la segona part el partit va estar molt disputat fins que en els darrers quinze minuts el Jesús va fer tres gols més i es va emportar el partit.

Els caleros necessitaven guanyar i moltes caramboles per classificar-se per a la final i no es va donar ni una cosa ni l’altra, el que no treu la bona temporada que ha fet el filial calero.

Sergi Quintana és l’entrenador del filial.

La Cava B i Tivenys seran els equips que disputaran la final de la Copa Terres de l’Ebre de 4a catalana.