El conveni Córner 2025 permetrà que tots els participants tinguin presència en 5 firesinternacionals, estatals i nacionals: Fira Fiets & Wandelbeurs, a Utrech; Fira Fiets & Wandelbeurs, a Gant; Fira Sea Otter, a Girona; FITUR, a Madrid i Fira B-Travel, i en campanyes de comunicacióconjuntes, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona.
29 ens públics locals entre els quals hi ha l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, associacions empresarials i ens privats van signar a finals de la passada setmana el Córner Terres de l’Ebre, que aquest any compleix 17 edicions, en un acte a l’Oficina del Patronat de Turisme d’Amposta.
L’Ajuntament de l’Ametlla de Mar fou un dels disset ajuntaments que dijous passat van signar el Córner Terres de l’Ebre, que té per objectiu, sumar esforços i estratègies per traslladar al potencial turista la diversitat i riquesa de les Terres de l’Ebre i propiciar que visitin la destinació, impulsant la participació conjunta i coordinada al programa de fires i a les campanyes de publicitat del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Maria José Castellano, regidora de Turisme de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, considera que el Córner, multiplica les opcions de promoció dels municipi.
El conveni Córner 2025 permetrà que tots els participants tinguin presència en 5 fires internacionals, estatals i nacionals: Fira Fiets & Wandelbeurs, a Utrech; Fira Fiets & Wandelbeurs, a Gant; Fira Sea Otter, a Girona; FITUR, a Madrid i Fira B-Travel, i en campanyes de comunicacióconjuntes, sota el paraigua de la Diputació de Tarragona.
La inversió global i conjunta que recollirà el conveni Córner 2025 a les Terres de l’Ebre en fires, promocions, comunicació i màrqueting serà de 208.448 euros. El Patronat de Turisme de la Diputació assumeix el 80% de la inversió: 166.818 euros.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona està treballant en la creació d’un pla específic basat en un model participatiu, centrat a crear un espai per millorar l’experiència turísticaa la destinació i afavorir la desestacionalització. Aquestpla conjunt de millora de l’experiència turística de les Terres de l’Ebrepreveu abordar, en una primera fase, la millora de la competitivitat i estructuració de producte i, posteriorment, treballarà la promoció i el suport a la comercialització. El pla compta amb un finançament de 100.000 eurosi la participació d’un total de 18 agents, que podrien fer pujar aquest pressupost a uns 123.500 euros anuals.
Aquest any, a més de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, han signat el corner els ajuntaments d’Alcanar, l’Aldea, l’Ampolla, Amposta, Ascó, Benifallet, Deltebre, el Perelló, la Ràpita, la Sénia, Tivissa, Tortosa, l’EM de Jesús i s’han afegit aquest any com a noves incorporacions els de Roquetes, Sant Jaume d’Enveja i Paüls. També hi són presents els Consells Comarcals del Baix Ebre, la Terra Alta i la Ribera d’Ebre. En l’àmbit privat també han signat l’Associació d’Apartaments Turístics Costa Daurada i Terres de l’Ebre, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre, l’Associació d’Empresaris d’Hosteleria de la província de Tarragona i l’Associació Hotelera de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, Associació d’Hotelera de la província de Tarragona, Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de Tarragona Província, Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Tortosa, Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Reus, Federació Intercomarcal d’Hostaleria Restauració i Turisme de Terres de l’Ebre.