La calera Alexandra Blanch Fortuna, premiada a la 27a Diada de l’Enginyer


Va rebre el premi Lluís Roca Garcia a les noves generacions d’enginyers i enginyeres pel seu treball de final de màster.
L’acte, organitzat pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Tarragona (CETIT), es va celebrar el passat 18 de novembre a Reus.
L’Alexandra és titulada en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i del Màster en Tecnologies per al Vehicle Elèctric per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria (ETSE) de la Universitat Rovira i Virgili i va rebre el reconeixement pel seu treball de final de màster titulat Power Sharing Strategy for a Hybrid Energy Storage System based on Discrete Sliding Mode Control.
Alexandra Blanch explica com va sorgir la idea de presentar-se al concurs i l’àmbit del seu treball.
La recerca ha tingut per objectiu crear i dissenyar una infraestructura per aconseguir millorar la velocitat de càrrega i la potència de les bateries dels cotxes elèctrics mitjançant sistemes d’emmagatzematge híbrids.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.