‘Oppenheimer’


Torna el FilaZero! Montse Cateura i Enric Franch repassen les darreres estrenes cinematogràfiques, algunes d’elles estrenades aquest estiu, com ‘Oppenheimer’, dirigida i escrita per l’aclamat cineasta Christopher Nolan, director de la trilogia del cavaller fosc Batman, ‘Origen’ i ‘Interestellar’.
La pel·lícula explica la història de l’enigmàtic físic J. Robert Oppenheimer i el seu paper com a desenvolupador de la bomba atòmica. El film està basat en el llibre ‘American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer’ de Kai Bird i Martin J. Sherwin.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.