Turisme de l’Ametlla de Mar i diverses empreses d’activitats i allotjament locals, presents al Mercat d’Escapades a Catalunya

Comparteix

En aquest mercat es pot gaudir d’experiències úniques: cuina i productes de la terra, tast de vins, degustacions ofertes per hotels gastronòmics i col·lectius de cuina, escapades enogastronòmiques, culturals, de natura o turisme rural o tallers.

Del 27 al 29 de maig, l’Àrea Municipal de Turisme, conjuntament amb empreses d’activitats i d’allotjament locals, s’han instal·lat a un estand al passeig Lluís Companys de Barcelona, entre l’Arc de Triomf i el Parc de la Ciutadella, per reforçar la destinació turística de la població al mercat emissor més important de Catalunya.

Durant tres dies, els visitants han pogut triar i remenar les diferents propostes d’experiències de turisme actiu que ofereix la població, entre elles el Tuna Tour, el Càmping l’Ametlla, Calafat Holidays i Plàncton Diving, que també tenien el seu propi estand.

Durant el cap de setmana, els visitants podien participar en una gimcana organitzada per l’Agència Catalana de Turisme, -organitzador de l’esdeveniment-, en la qual a través de codis QR, podien dur a terme un seguit de pistes per tots els estands, i si les superaven, obtenien premis de les empreses participants.

El gerent de l’Àrea Municipal de Turisme, Damià Llaó, explica que hi ha hagut molta afluència de gent i que s’ha aprofitat la proximitat de la Fira de la Mar, per promocionar-la.

El Mercat d’Escapades té lloc anualment a Barcelona, per donar a conèixer les diferents experiències i activitats del territori: cuina i productes de la terra, tast de vins, degustacions ofertes per hotels gastronòmics i col·lectius de cuina, escapades enogastronòmiques, culturals, de natura o turisme rural o tallers. Feia dos anys que, a causa de la pandèmia, no se celebrava l’esdeveniment.

Comparteix