Les consultes s’han fet a l’Oficina de Turisme, al CIP i als punts de les urbanitzacions.
Prop de 20.000 persones han realitzat consultes, aquest estiu, als punts d’informació de l’Àrea Municipal de Turisme. Una xifra que respon a un 12% més respecte al mateix període que l’any passat. A més de l’Oficina del parc del Bon Repòs, durant la temporada alta també hi ha informadors al Centre d’Interpretació de la Pesca i als punts situats a les entrades de les urbanitzacions de Les Tres Cales i Calafat.
La ubicació estratègica d’aquests punts turístics ha facilitat que, durant la temporada alta d’estiu, 19.729 visitants s’hagin informat sobre l’Ametlla de Mar. Un augment del 12 % respecte a la temporada anterior. L’Oficina de Turisme és la més concorreguda amb gairebé 15.000 visites durant l’estiu, mentre que els punts de Calafat i Tres Cales han atès més de dos milers de persones. El CIP ha acollit 5.000 visitants.
La regidora de Turisme, Maite Boquera, remarca la importància dels punts turístics a les urbanitzacions, ja que és on es concentra més turisme durant l’estiu.
Segons les dades, més de la meitat de les persones que han fet consultes són de Catalunya i d’altres punts de l’Estat com el País Basc, Aragó, Madrid, el País Valencià i Navarra. La resta són estrangers, principalment de França. I la majoria de visitants que s’informen a Turisme venen a passar les seves vacances en família o en parella.