L’Ametlla de Mar participa a un workshop virtual

Comparteix

Es tracta d’una acció de promoció que permet que els professionals del turisme comercialitzin el seu producte així com també la destinació turística.

L’Àrea Municipal de Turisme i dues empreses nàutiques del municipi van participar a unes jornades de comercialització per promocionar-se com a destinació turística. Unes jornades, organitzades per l’Agència Catalana de Turisme, en les quals habitualment ja hi participen, però aquest cop i per primera vegada, va ser de forma telemàtica.

Les jornades, celebrades el passat 22 d’octubre, van consistir en entrevistes online de 10 minuts concertades prèviament entre els touroperadors o agències de viatges i els diferents representats de les oficines o patronats de turisme de les destinacions certificades com a Viles Marineres, entre elles l’Ametlla de Mar.

Concretament, l’Àrea Municipal de Turisme va concertar un total de 12 entrevistes, en les quals van participar les empreses del Tuna Tour i el Grup Calafat. Maite Boquera és la regidora de Turisme.

Fora del workshop, les empreses segueixen amb contacte amb els touroperadors i agències de viatges. En definitiva, una acció de promoció que permet que els professionals del turisme comercialitzin el seu producte així com també la destinació turística.

Comparteix