El CAP de l’Ametlla de Mar canvia la centraleta per millorar el servei de telefonia

Comparteix

Davant els problemes ocasionats pel sistema de telefonia anterior, el centre tindrà una nova centraleta que millorarà l’accessibilitat dels usuaris, assegurant sempre una resposta.

Recentment, diversos usuaris han mostrat la seva queixa pel fet de trucar al seu centre d’atenció primària de referència i no rebre cap resposta. Aquesta incidència s’ha incrementat, sobretot ara que amb la pandèmia de la Covid-19, s’ha impulsat l’assistència no presencial, per evitar aglomeracions d’usuaris al centre.

A partir d’aquest dijous, el centre de salut del municipi passarà de tenir dues línies d’entrada i una de sortida a tenir-ne tres d’entrada i les de sortida no ocuparan línia.

En el cas que aquestes tres línies estiguin ocupades, l’usuari rebrà un missatge d’un contestador informant-lo i la trucada es desviarà al núvol, és a dir una persona externa l’atendrà i traslladarà la informació al centre, assegurant així sempre una resposta a l’usuari.

Christine Sancho és la referent de l’ABS l’Ametlla- Perelló.

Aquest canvi no afectarà al número de telèfon del centre. Això sí, a causa de la portabilitat, aquest dijous es preveu que entre les 14 i les 17 h de la tarda pugui haver problemes per contactar amb el centre.

Comparteix