‘No siguis lluç, comprova l’etiqueta’, la nova campanya de Consum per a l’etiquetatge correcte del peix


La Generalitat presenta ‘No siguis lluç, comprova l’etiqueta’, una campanya per recordar als venedors que és obligatori tenir el peix correctament etiquetat, i perquè els compradors coneguin els seus drets. Consum estima que un 60% de les peixateries i parades de mercat de tot Catalunya no l’etiqueten bé.
Per això, la campanya tindrà una primera fase informativa, amb la distribució de 10.000 cartells als establiments peixaters perquè coneguin l’obligació d’etiquetar el peix, abans d’iniciar una segona fase sancionadora. La directora de l’Agència Catalana del Consum, Beth Abad, diu que l’objectiu és complir el codi de consum.
També es repartiran 40.000 fulletons als consumidors,
perquè coneguin quins són els seus drets respecte a l’etiquetatge, que
ha d’incloure el nom de l’espècie, la zona de captura o de cria, la
tècnica de pesca, el mètode de producció, el preu
de venda al públic per unitat de mesura i si el producte ha estat
descongelat.
Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.
ACEPTAR