#EstimoLaCala és la nova campanya de civisme de l’Ametlla de Mar

Comparteix

Els veïns del municipi i visitants poden respondre una enquesta sobre els comportaments incívics de la població, mitjançant les xarxes socials de Turisme o en paper a les butlletes disponibles a la regidoria d’Obres i Serveis de l’Ajuntament o l’Oficina de Turisme del parc del Bon Repòs.

L’Ajuntament ha donat el tret de sortida a la iniciativa, que pretén fomentar el civisme dels veïns del municipi i visitants, amb la recollida de les seves aportacions per tal d’incloure-les en la nova ordenança de civisme.

La campanya s’ha començat amb un procés participatiu per demanar les impressions de la població sobre quins comportaments incívics creuen que s’haurien d’atendre de manera prioritària a la nova normativa, però també quines conductes podrien millorar com a ciutadans per tenir un poble encara millor. Maite Boquera és la regidora de Civisme:

Aquestes preguntes es poden respondre fins al 15 de novembre per Internet –amb un formulari a les xarxes socials de Turisme– o en paper a les butlletes disponibles a la regidoria d’Obres i Serveis de l’Ajuntament o l’Oficina de Turisme del parc del Bon Repòs, que s’hauran de dipositar en una bústia. Boquera recorda que és molt important l’opinió de tothom.

La segona part de la campanya consistirà en aprovar la nova ordenança de civisme, que ja disposa d’un esborrany, incloent-hi les aportacions d’aquestes enquestes. I per últim, es faran diverses campanyes de comunicació per donar a conèixer la normativa, conscienciar a la població i millorar les actituds inadequades.