Primera victòria de l’equip B de Petanca Tres Cales a la 2a divisió


Aquest triomf arriba després d’haver disputat set jornades de competició, en un duel on els caleros van marcar el ritme des de l’inici i es van imposar amb superioritat.
L’equip B aconsegueix la primera victòria de la temporada en superar el Creixell B per 6 a 3, mentre que l’equip A cau derrotat a la pista del Vila-seca per 7 a 2.
L’Associació de Petanca Tres Cales de l’Ametlla de Mar ha viscut una jornada de resultats contrapostats en els darrers enfrontaments dels seus conjunts. La cara positiva de la jornada la va protagonitzar l’equip B, que va aconseguir la seva primera victòria de la temporada a la 2a Divisió, en superar el Creixell B per 6 a 3 a les pistes del Parc Públic de Tres Cales.
Aquest triomf arriba després d’haver disputat set jornades de competició, en un duel on els caleros van marcar el ritme des de l’inici i es van imposar amb superioritat. Amb aquest resultat, el conjunt B s’enfila fins a la sisena posició de la classificació amb tres punts. En el seu pròxim compromís, l’equip B tornarà a jugar com a local a les pistes del Parc Públic de Tres Cales davant l’Hort d’en Simó de Reus.
Per la seva banda, l’equip A, que juga a la 1a Divisió, va caure derrotat per 7 a 2 en la seva visita a les pistes del Vila-seca. Aquesta ensopegada deixa els caleros en la setena posició de la taula amb un total de sis punts. Antonio Cañadó és el capità de l’equip B:
En la pròxima jornada de cap de setmana, l’equip A buscarà la recuperació en el desplaçament a les pistes del Petanca Roda de Barà.
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per garantir el funcionament correcte del lloc web, mesurar-ne l'ús i millorar els nostres serveis. Pots acceptar totes les cookies, rebutjar les no necessàries o configurar les teves preferències.
Necessàries perquè el lloc web funcioni correctament. No es poden desactivar des d'aquest panell.
Ajuden a mesurar l'ús del lloc web i a millorar-ne els continguts.
Permeten publicitat, mesurament de campanyes o personalització d'anuncis.
Desen preferències o permeten contingut extern no necessari.