Noves derrotes dels equips del Club Petanca Tres Cales

El pròxim cap de setmana, el conjunt tindrà l’oportunitat de buscar la primera victòria jugant a les pistes de Tres Cales contra el Creixell B.

Els equips de l’Associació de Petanca Tres Cales de l’Ametlla de Mar van viure una jornada complicada el passat cap de setmana, en la qual cap dels seus conjunts va poder aconseguir la victòria.

L’Equip A, que competeix a la 1a Divisió, es va desplaçar a les pistes del Bàsquet Valls i va caure derrotat per un marcador de 7 a 2. Després d’aquest enfrontament, el conjunt calero se situa en la 7a posició de la classificació general amb un balanç de sis punts, assolits gràcies a les dues victòries aconseguides en sis jornades davant del Roda de Barà i del Pallaresos. En la pròxima jornada, l’Equip A haurà de tornar a jugar com a visitant, aquesta vegada a les pistes del Vila-seca Club Petanca.

Per la seva banda, l’Equip B va haver d’afrontar un cap de setmana especialment exigent amb una doble jornada dedicada a recuperar partits ajornats. En el primer duel, la petanca calera va perdre per 3 a 6 contra la Petanca La Plana, i en el segon va cedir per un ajustat 5 a 4 a les pistes del Coma-ruga. Aquestes dues derrotes deixen l’Equip B en la vuitena posició de la taula amb zero punts, atès que encara no ha sumat cap triomf aquesta temporada.  Antonio Cañadó és el capità de l’equip B:

El pròxim cap de setmana, però, el conjunt tindrà l’oportunitat de buscar la primera victòria jugant a les pistes de Tres Cales contra el Creixell B.