Dues victòries i dues derrotes per al Club Tennis L’Ametlla de Mar a la Lliga Catalana de pàdel

Amb aquest resultat, les jugadores de l’Ametlla de Mar es situen com a líders de la classificació amb 5 punts.

El passat cap de setmana es va disputar la tercera jornada del Campionat de Lliga Catalana de Pàdel amb la participació dels quatre equips del Club Tennis L’Ametlla de Mar, els quals van aconseguir un balanç de dues victòries i dues derrotes.

L’equip femení, que competeix a la 3a divisió (grup A), va aconseguir un valuós triomf per 1 a 2 a les pistes de l’AG Pàdel Amposta. La parella formada per Aina Carceller i Mireia Solé va sumar un dels punts en guanyar el seu partit per 2-6/1-6, mentre que Mari Carmen Arjona i Sandra Solé es van imposar clarament en el seu duel per 3-6/0-6. L’única derrota calera la van patir Montse Bayarri i Mònica Llambric per un doble 6-4. Amb aquest resultat, les jugadores de l’Ametlla de Mar es situen com a líders de la classificació amb 5 punts. El seu pròxim partit tindrà lloc el dissabte dia 3 d’octubre a les 11.15 hores a les pistes del CEM La Cala davant del Pàdel Terres de l’Ebre de la Ràpita.

Pel que fa a l’equip masculí A, enquadrat a la 3a divisió (grup C), va sumar una victòria per 1 a 2 a domicili contra l’Eurosport A. Aleix Margalef i Manel Noya van aconseguir la victòria per 5-7/0-6, així com Marc Medrano i Albert Bardí, que van guanyar per un doble 4-6. Per la seva banda, Jordi Boyer i Jaume Pijoan van caure en tres sets per 6-1, 4-6 i 7-5. Aquesta victòria situa l’equip en la segona posició de la classificació amb 5 punts. El pròxim diumenge dia 4 d’octubre a les 11.15 del matí jugaran a les pistes del CEM La Cala davant del Tarragona Pàdel Indoor C.

A la 5a divisió (grup B), el masculí B va cedir per 2 a 1 a les pistes del Pàdel Cambrils. L’únic punt calero el van aconseguir Andreu Martí i Josep Maria Llaó per un doble 4-6. Per la seva part, Hèctor Benaiges i Nicolàs Perelló van perdre en tres sets (6-2, 6-7 i 7-6) i Jordi Aros amb Miguel Tomàs van caure per 6-3 i 7-5. Actualment són 6s a la taula amb 2 punts i diumenge a les 10.00 del matí rebran al CEM La Cala el Pàdel X4 Reus B.

Finalment, el masculí C, que competeix a la 5a divisió (grup A), va perdre per 3 a 0 a les pistes del Global Pàdel E. Les parelles formades per Edgar Pastor i Pere Francesc Sánchez (6-0, 6-2), Eric Devadip i Genís Callau (6-2, 6-2) i Lluís Vila amb Rubén Bonachi (6-2, 6-3) no van poder superar els seus rivals. L’equip és 6è a la classificació amb un 1 i jugarà el pròxim dissabte dia 3 d’octubre a les 10.00 del matí a les pistes del CEM davant del Club Esportiu Pàdel La Plana de Santa Bàrbara.