La Cantada d’Havaneres arriba a la 33a edició aquest divendres a la platja de l’Alguer

La Cantada d’Havaneres està oberta tant als veïns com als visitants i vol apropar una de les tradicions més representatives de la cultura marinera catalana. Durant la vetllada també s’oferirà el tradicional cremat, que es podrà degustar al preu d’un euro.

L’Ametlla de Mar celebrarà aquest divendres 17 de juliol la 33a edició de la Cantada d’Havaneres, una de les cites més emblemàtiques de la programació estiuenca. L’actuació tindrà lloc a les 22.30 h a la platja de l’Alguer, amb el grup La Balandra i la participació de les embarcacions de vela llatina.

La platja de l’Alguer tornarà a ser l’escenari d’una de les tradicions més arrelades de l’estiu calero amb la celebració de la 33a Cantada d’Havaneres. Organitzada per la Regidoria de Festes de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, la vetllada combinarà música, tradició marinera i patrimoni cultural en un entorn privilegiat davant del mar.

El grup La Balandra serà l’encarregat d’interpretar un repertori que combinarà peces pròpies amb les havaneres més populars, entre les quals no hi faltaran clàssics com La Bella Lola o El meu avi. Com és habitual, diverses embarcacions de vela llatina acompanyaran la vetllada des del mar, reforçant el caràcter mariner d’un acte ja plenament consolidat.

La Cantada d’Havaneres està oberta tant als veïns com als visitants i vol apropar una de les tradicions més representatives de la cultura marinera catalana. Durant la vetllada també s’oferirà el tradicional cremat, que es podrà degustar al preu d’un euro. Vicent Llaó és el regidor de Festes de l’Ametlla de Mar:

Segons el regidor de Festes, Vicent Llaó, l’activitat és possible gràcies al treball previ dels serveis municipals, especialment la brigada, que s’encarrega del muntatge de l’escenari, la infraestructura i l’adequació de l’espai perquè la platja recuperi la normalitat l’endemà mateix.

L’organització preveu una elevada assistència de públic, com en les darreres edicions, en una cita que any rere any reuneix centenars de persones a la platja de l’Alguer per gaudir d’una nit de música, tradició i Mediterrani.