La Cala Gestió genera beneficis per segon any consecutiu

La previsió és que al 2025 tanqui la seva activitat amb 550.000 € de benefici.

L’Entitat Pública Empresarial La Cala Gestió oferirà, a manca de concretar petites xifres, un balanç positiu per segon any consecutiu, fet que indirectament, contribueix a la reducció del deute i la millora de l’economia municipal.

El tancament de l’any 2024, després de molts anys de tancar amb resultat negatiu, els comptes de la Cala Gestió es van tancar amb un benefici d’1.300.000 € i el del passat 2025 va camí de tancar-se amb 550.000 € de benefici.

Aquest fet ha permès que l’EPE, hagi pogut retornar a l’Ajuntament 1.300.000 €, que és només una part dels 4 M€ que l’Ajuntament li va haver de transferir pels dèficits acumulats durant les anteriors legislatures a conseqüència de l’activitat econòmica i deutes no cobrats, que generaven més despesa que no pas ingressos. Eva del Amo és l’alcaldessa de l’Ametlla de Mar.

L’actual situació ha estat possible gràcies a la recuperació de deutes antics no cobrats, fet que indirectament, contribueix a la reducció del deute i la millora de l’economia municipal.