L’Ateneu presenta el poemari “Las Huellas que reposan en la tierra” de Fina Tizón

La presentació serà a les 12 h i a la Llibreria Knigó.

L’Ateneu Calero ha organitzat per aquest dissabte una presentació del poemari “Las huellas que reposan en la tierra” de Fina Tizón”. Serà a les 12 h i a la Llibreria Knigó.

Es tracta d’un poemari que es presenta desglossat en diferents capítols, cadascun dels quals es mostren amb una imatge a mode metàfora visual, clau per desvelar  els secrets que amaga cada vers; un vincle que els uneix en una invitació a reflexionar sobre l’univers poètic. A més, a través de les imatges es van creant atmosferes que evoquen tota una cadena de sentiments i analitzen la complexitat de l’entorn en íntima connexió amb la vida.

Una experiència poètica que enriqueix el pensament explorant temes universals com l’amor, el desamor, la guerra, la pau, la naturalesa i la vida en general.

Fina Tizón, nascuda a la Coruña i resident a les Terres de l’Ebre, va exercir com a professional de la salut fins al 2017, quan es va jubilar i ha publicat diversos llibres, dos d’ells poemaris, una col·lecció, i ha participat també en revistes i antologies. Tizón forma part de l’associació “Poetes de l’Ebre”.

Per altra banda, l’Ateneu ha presentat aquest dijous el “CALAndari” i ja està a la venta a la Llibreria Sant Jordi i a la Llibreria KNIGÓ.